Encon
Encon helps companies grow in a sustainable way. Equals Three rebranded Encon and created a detailed set of content formats to communicate clearly on complex topics, with several nods to their rebellious side.
Onze experts creëren een sterk merkverhaal en een unieke naam en tagline, en vertalen deze naar dynamische visuele concepten. Vervolgens ontwikkelen we een overtuigende visuele en verbale identiteit voor je merk, inclusief je logo, grafische elementen en tone of voice. Daarbovenop geven we je merk geloofwaardigheid met product- en lifestylefoto's en -video's die gericht zijn op je doelpubliek. Ten slotte bundelen we alles in een gebruiksvriendelijke stijlgids en assetmap.
Neem contact opWeten wat je doelen en dromen zijn, is niet hetzelfde als weten hoe je ze kunt bereiken. Wil je de geschiedenis, de waarden en het doel van je merk tot leven brengen? Dan moet je je verhaal vertellen. In een competitieve markt waar authenticiteit nodig is voor succes, is storytelling van onschatbare waarde om je publiek te bereiken. Van het definiëren van de belangrijkste punten van je verhaal tot het combineren van deze punten in een creatieve en unieke story: Equals Three wijst je graag de weg.
Je merknaam is meer dan alleen een label: het is het eerste wat mensen zien of horen als ze je leren kennen en bepaalt hun eerste indruk. Onnodig om te zeggen dat hij belangrijk is voor het succes van je bedrijf. Bij Equals Three tillen we je merk naar een hoger niveau met een naam die uniek en memorabel is, je doelgroep aanspreekt en de essentie van je bedrijf weerspiegelt.
Art direction is een cruciale stap in het tot leven brengen van je merk. Met brainstorms, concepten en moodboards bieden we je een eerste glimp van hoe je merk eruit kan zien. Kleuren, typografie, beelden, ... worden gecombineerd om de essentie van je merk vast te leggen in pakkende visuals. Bij art direction gaat het om het vinden van een algehele stijl die perfect bij je past en waarmee je opvalt tussen je concurrenten, nog niet om het nemen van definitieve beslissingen over specifieke aspecten van je visuele identiteit.
Wil je dat je merk aanslaat en een emotionele band schept met je doelgroep? Dan heeft het een unieke, memorabele en consistente verbale identiteit nodig voor alle platforms en touchpoints. Op basis van je waarden, positionering en boodschap creëren onze experts een unieke persoonlijkheid, taal en tone of voice voor je merk die past bij je publiek en je onderscheidt van de anderen.
Van je logo over kleuren en typografie tot unieke grafische elementen: een krachtige visuele identiteit geeft je merk niet alleen een mooi gezicht, maar communiceert ook de essentie van je merk naar je doelpubliek. Vertrouw op ons om een creatieve en boeiende visuele identiteit voor je bedrijf te creëren en een kader te definiëren voor een coherente toepassing op alle platformen.
Fotografie en videografie spelen een cruciale rol bij het creëren van meeslepende verhalen voor je merk. Met zorgvuldig geplande stappen, zoals conceptualisatie, productie en nabewerking, vatten we je producten, diensten en verhalen samen in pakkende beelden die een blijvende stempel drukken op het hart en de geest van je publiek, en je bedrijf onderscheiden in een competitieve markt.
Elke samenwerking is anders. Door jouw kennis te combineren met onze vaardigheden en methodologie, maken we jouw project echt bijzonder.
Encon helps companies grow in a sustainable way. Equals Three rebranded Encon and created a detailed set of content formats to communicate clearly on complex topics, with several nods to their rebellious side.
Wat als je de grootsheid van Antwerpen kon vatten in een fles? Met een statige branding en iconische fles en verpakking hielpen we MM Antverpia een monumentale entree te maken op de drankenmarkt.
Maison Macolat brengt de Zuid-Afrikaanse Macadamianoot en de fijnste Belgische chocolade samen. Wij hielpen hen om op te vallen in een overvolle markt met een heerlijke strategie en branding.
Wilfred.Works is een toegankelijke netwerkpartner die naar je luistert en je technologische obstakels uit de weg ruimt. Wij creëerden een merk dat hen klaarstoomt voor toekomstig succes door hun unieke positie in de IT-sector nog beter over te brengen.
Start-up Shinn is op missie om het taboe op intieme huidverzorging op te heffen. Equals Three begeleidde hen met succes naar de markt met een merk dat betrouwbaarheid en vertrouwen uitstraalt.
Wil je een uniek en overtuigend merk creëren? We luisteren graag naar je uitdagingen en bespreken samen een haalbare en effectieve aanpak.
Contacteer ons
We komen zo snel mogelijk bij je terug